Platforma zakupowa
Nowoczesna platforma zakupowa VECTOR zapewnia:
- dostęp do wszystkich produktów z naszej oferty
- podział katalogu produktowego na grupy asortymentowe z dostępem dostosowanym do poszczególnych użytkowników
- kilkustopniową autoryzację zamówień
- pełną historię zamówień
- kontrolę założonych budżetów
- tworzenie raportów on-line
- składanie reklamacji on-line
Logowanie
Rejestracja dla nowych klientów
Katalog i zamawianie produktów
- dostęp do elektronicznego katalogu wszystkich produktów firmy
- możliwość podziału katalogu artykułów na grupy zakupowe wraz z nadaniem uprawnień do dostępu do nich dla wskazanych grup użytkowników
- dostęp do indywidualnie przygotowanej oferty produktów, których widok zawarty jest w odrębnym koszyku produktów
- informacja o dostępności produktów
Zamawianie produktów
- zamawianie poprzez „katalog produktów”
- szybkie zamawianie z pominięciem katalogu produktów - poprzez podanie indeksu i ilości produktów
- informacja nt. zamówień oczekujących na realizację
- informacja nt. zamówień oczekujących na autoryzację
- informacja nt. zamówień zrealizowanych (historia zamówienia: data zamówienia, lista produktów, ilość, kwota netto/brutto, typ zamówienia /telefon, faks, e-mail/, kto jest autorem zamówienia, kto autoryzował)
- możliwość złożenia zamówienia z wyprzedzeniem z podaniem daty dostawy
- możliwość złożenia zamówienia z komentarzem
Folder "Ulubione", szablony zamówień
- tworzenie listy najczęściej zamawianych produktów
- przekształcanie szablonów w zamówienia zakupu
- wgląd do składanych zamówień z możliwością kopiowania danych do nowego zamówienia
Autoryzacja zamówień i zarządzanie profilami użytkowników
- autoryzacja I stopniowa (pracownik - możliwość samodzielnego składania zamówienia bez akceptacji przez przełożonych)
- autoryzacja II stopniowa (pracownik -> kierownik)
- autoryzacji III stopniowa (pracownik -> kierownik -> dyrektor)
- otrzymywanie mailem informacji o oczekujących zamówieniach do autoryzacji, o zatwierdzonych zamówieniach przez przełożonych
Zarządzanie profilami użytkowników
- tworzenie profili dla zamkniętej, wskazanej grupy osób
- zakładanie nowych użytkowników
- możliwość zmiany hasła przez użytkownika
- automatyczne przywracanie/przypominanie hasła przez użytkownika
Budżetowanie i dostęp do obowiązujących kontraktów
- budżetowanie użytkowników: ustalenie miesięcznych lub rocznych limitów kwotowych dla poszczególnych kont z możliwością:
- otrzymania ostrzeżenia o przekraczaniu limitu
- blokowania możliwości złożenia zamówienia po przekroczeniu określonego limitu
- możliwość ustawienia przenoszenia niewykorzystanych limitów na kolejne okresy rozliczeniowe – miesiące
Dostęp do obowiązujących kontraktów, widok dla użytkownika
- dostęp do ogólnych informacji nt. kontraktu (daty obowiązywania, kontrakty zamknięte, itd.)
- informacja o aktualnie obowiązującej cenie na dany produkt
- zebranie wszystkich towarów pochodzących z oferty do jednego pliku, z którego jest możliwość dokładania towarów do koszyka
- tworzenie kilku plików z towarami wg zawartych kilku umów (ofert)
- możliwość nadawania dowolnego nazewnictwa tym plikom, możliwość dodawania tych towarów do koszyka
- możliwość ograniczania widoku towarów i zamawiania tylko do oferty objętej umową, do oferty katalogowej, wybranych produktów
- możliwość tworzenia raportów indywidualnych i zbiorczych za wybrany okres wg indeksów, grup produktowych, dat
- możliwość eksportowania statystyk do arkuszy kalkulacyjnych
- podgląd zamówień wysłanych, informacja o zamówieniach zrealizowanych częściowo
- podgląd zamówień i faktur pochodzących ze wszystkich źródeł (sklep internetowy, e-mail, telefon)
- sortowanie grup produktowych po indeksie, nazwie, cenie
- mailowa informacja o realizacji zamówienia
- możliwość tworzenia zamówień na jednym użytkowniku dla kilku działów
- możliwość indywidualnych ustawień widoku towarów, poziomu akceptacji na każdym koncie
- zamknięta lista wyboru kont dla każdego użytkownika oddzielnie
|